سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tue 7 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
خبر ویژه دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۶:۰۸:۰۸

تسریع روند جذب سرمایه خارجی به توسعه شتابان غرب کارون کمک می‎کند
ایران دریلینگ: مجری طرح توسعه میدان آزادگان شمالی گفت: تسریع روند جذب سرمایه خارجی به توسعه شتابان غرب کارون کمک می‌کند. کرامت بهبهانی در جریان بازدید روز گذشته مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت ملی نفت ایران از غرب کارون، با اشاره به انجام مذاکرات فاز دوم طرح توسعه میدان نفتی آزادگان شمالی، گفت: بر اساس قرارداد ابتدا باید شرکت  CNPCI چین پیشنهاد خود در زمینه توسعه فاز دوم این میدان نفتی را ارائه دهد. وی تصریح کرد: هم اکنون در مرحله پایانی مذاکرات هستیم و در صورتی که پیشنهاد شرکت چینی با منافع ملی تطابق داشته باشد، قرارداد فاز دوم با این شرکت بسته خواهد شد در غیر این صورت، توسعه فاز دوم این میدان در قالب مدل جدید قراردادهای نفتی محقق می‌شود.

مجری طرح توسعه میدان آزادگان شمالی بر توجه به اهمیت زمان در توسعه میدان‌های مشترک تاکید کرد و گفت: تاخیر در برداشت از میدان‌های مشترک سبب هدر رفت ثروت ملی می‌شود و زمان نقش مهمی‌در توسعه این مناطق بازی می‌کند. وی افزود: باید در هر مقطع زمانی، برای جذب سرمایه گذاری، از بهترین ابزارها بهره گرفت؛ قراردادهای جدید نفتی هم ادامه قراردادهای بیع متقابل است و با توجه به جذابیت‌هایی که دارد، امکان جذب منابع مالی از طریق مشارکت شرکت‌های نفتی بین المللی را فراهم خواهد کرد.


  کد خبر : 1237
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :